Asian Party Slut Deepthroats Big Cock

Young Korean girl is impressed by the size of the hired stripper's cock and is becomes the life of the party by deepthroating his huge cock ,getting facialized and eating his load.

Added 1220 days ago 959,500 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

13 Comments

New Comment
Commenting as
SHOW ALL 13 COMMENTS
Yew!

Yew! +10 points1220 days ago

Fuck yeah! Reply Report

ingomat +6 points1218 days ago

Great girl, she didn't even think of sharing Reply Report
Yep

Yep +4 points1219 days ago

Saya Song Reply Report
Buck

Buck +1 points1218 days ago

It's fun when it's a FOB looking asian chick. But I bet for everyone of those you get, you need to service fifty lard assed, ham planets. Reply Report

stuntmanjoe   0 points1215 days ago

Is that the Asian chick off that pawn shop pron Reply Report

killer_clownz   0 points907 days ago

Inked Korean is the pawn shop video Reply Report

killer_clownz   0 points1214 days ago

If you want I can upload the pawn shop massage clip... Reply Report

killer_clownz   0 points1214 days ago

Yes says song she's Korean and my wallpaper lol... Reply Report
wefgs

wefgs   0 points935 days ago

ewrg Reply Report

smooveloveing69   0 points1014 days ago

Thats a tru meaning suck you long time lol she working it:) Reply Report
Jinsil

Jinsil   0 points969 days ago

I love you Korean Bitch!!! Reply Report
Chris1999

Chris1999   0 points901 days ago

I would like to see her get fuck does that guy do that next Reply Report

freakygirl69   0 points424 days ago

come view my vid4eos Reply Report
Haha

Haha -1 points1220 days ago

That was funny with all the cheering. You can tell if her parents saw this she'd be sent back to China real quick Reply Report
Lin Lin Father

Lin Lin Father -1 points1220 days ago

Yay Lin Lin c'mon Reply Report
Jay Bones

Jay Bones -14 points1220 days ago

The chick sitting behind the black one, doesn't look like she approves. Sort of sour mom face, then she starts cheering.

And that guy isn't all that big. Mine's bigger, and straighter. His has a wierd bend at the end and a wierd shaped head..
Reply Report

killer_clownz   0 points1220 days ago

You should become a dancing bear then ... I would.. Reply Report

RECENT FEATURED