Kidnapped And Extreme Rough Gangbanged

Two Japanese stewardesses are abducted by a gang op Asian rapists. They are getting roughed up, fucked and abused and have their cunt creampied time and time again on a dirty basement floor.

Added 725 days ago 178,009 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

20 Comments

New Comment
Commenting as
SHOW ALL 20 COMMENTS
Allfantasy

Allfantasy +19 points706 days ago

Now this shit seems to real I'm all for fantasy and acting but to be that weak and so pathetic to actually really rape is beyond disgusting and needs a bullet in they head Reply Report
HAPPY THE CLOWN

HAPPY THE CLOWN -6 points668 days ago

YOU ARE A WEAK PATHETIC PUSSY. THIS IS THE WORLD WE LIVE IN DOG EAT DOG. THE STRONG WILL ALWAYS CONQUER THE WEAK AND THE SMARTEST SHALL RULE THEM ALL. TAKE A NAP WEAKLING. Reply Report
what goes around comes around.

what goes around comes around. -1 points156 days ago

well then happy the clown...me and my mates would sure love to pay your daughters, sisters, aunts or mother a visit. while we're dishing out this kind of treatment we'll be sure to remind them of your thoughts on the subject. i'm certain it'll be a great comfort for them. :-) Reply Report
Ololo

Ololo +17 points716 days ago

Somebody tell me this ain't real. Reply Report
HAPPY THE CLOWN

HAPPY THE CLOWN +16 points668 days ago

YOU FUCKING HYPOCRITES YOU LOOK UP RAPE VIDEOS FIND THIS ONE THEN WANT TO CRY. IF ITS REAL TOO FUCKING BAD. THEY FILMED IT YOU GOT OFF AND YOUR ON THIS WEBSITE BECAUSE YOU GET OFF ON SICK SHIT. PLEASE JUST BE HONEST. YOU KNOW DEEP DOWN YOU ENJOYED EVERY MINUTE. Reply Report
omf

omf   0 points496 days ago

yeah rape pleasared me Reply Report

+7 points703 days ago

This has to be real and the more I watch the more if hurt my feelings. That's torture not pleasure. Reply Report
TheRealHarleyQuinn

TheRealHarleyQuinn +3 points702 days ago

I'm female and I wish this was me lol pussys Reply Report
Femalehere

Femalehere   0 points587 days ago

Put a lot of thought into this i dont know. Lmfao Reply Report
Watara

Watara +3 points661 days ago

Ya'll should go watch more Japanese torture porn. They're just as good as this one. You'd definitely think its real But they got the AV idols' name and cover and shit... so yeah, this one ain't real Reply Report
dudeee

dudeee +2 points492 days ago

she looks legit drugged ... damn, doubt it's fake Reply Report
Hepheastus

Hepheastus +2 points701 days ago

too fucking real man Reply Report
xxyyzz

xxyyzz +2 points639 days ago

im a female and this got me so wet Reply Report
Lookitup

Lookitup +1 points467 days ago

Its not real, its porn. I thought so too but I did my research lol Reply Report
Anon-mouse

Anon-mouse +1 points661 days ago

Censored dicks? Common-fucking-sense, people! It's Japan. They're pro's at making porn for every man's fetish! This is disturbingly hot. Reply Report
Xtrememn

Xtrememn +1 points140 days ago

This isnt rape or else the dick wouldn't be blurred so relax and enjoy Reply Report

chohentai   0 points689 days ago

very good!! Reply Report
NO!!!

NO!!!   0 points674 days ago

I think this is a joke but this is f sad i dont wanna see this.
Reply Report
silent

silent   0 points579 days ago

It looks so real but than it's actually a Jav movie. Not sure what is going on. Could be real rape and pretend it's not or a fake movie that seems all too real. Reply Report
CKing

CKing   0 points194 days ago

This shit needs to be destroyed! What fucking lowlife is actually so pathetic and weak that they actually go rape women!? This shit is not fake! Reply Report
CKing

CKing   0 points194 days ago

Watching staged rape is one thing! But there was no pleasure there. For all of you "females" saying "I wish that was me", I hope one of these sick fucks does rape you. Then you'll see how "fun" it is. When you're done, post your opinion? Reply Report
nolongerhorny

nolongerhorny -2 points457 days ago

At first I was horny as fuck, but my boner just disappeared after watching this shit... Reply Report
Attack_Sound

Attack_Sound -8 points702 days ago

Sorry guys, but this is a real actual rape. dont know how this is actually on here. Reply Report
olympus

olympus -10 points724 days ago

its a pity you don't see there pussy
Reply Report
Male Superiority

Male Superiority -43 points724 days ago

How all women should be treated. Reply Report
NormalHumanBeing

NormalHumanBeing +13 points710 days ago

You two should be publicly executed. Reply Report
PrincessJasmine

PrincessJasmine -14 points723 days ago

I agree<3
Im female
Reply Report

RECENT FEATURED