Big Cock Public Masturbating

Poor girl in shock after walking into this guy with a huge cock in his hands.

Added 1888 days ago 262,044 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

23 Comments

SHOW ALL 23 COMMENTS
Southern belle size F

Southern belle size F - 1059 days ago

FUCK!!! I would have bent over for that shit!!!!!!!!! I came just watching it!!!;) lol
Reply
+12  
Report

manatee - 391 days ago

YOU would love mine
Reply
  0  
Report
anonymous

anonymous - 1363 days ago

She was interested. Bet she thinks about it later and masturbates.
Reply
+3  
Report
keisha

keisha - 1119 days ago

she seemed like she was interested, shouldve brought her closer to watch you shoot that load
Reply
+3  
Report

mrfreaky2times - 244 days ago

Would you have walked closer
Reply
  0  
Report
Pinky

Pinky - 1368 days ago

Wow. Would have loved to see cum oozing out of that tasty huge cock
Reply
+2  
Report
guy

guy - 1021 days ago

i would of stoped right there an sucked hin off if he would of let me
Reply
+2  
Report
danny

danny - 923 days ago

That's so hot. It looks like she was trying to decide whether to walk away or give him a hand.
Reply
+2  
Report

raymond504 - 1144 days ago

you know she wanted to suck that thing

Reply
+1  
Report
Renuka,Kolkatta says:

Renuka,Kolkatta says: - 482 days ago

Had one like this at thirty,dying to have another like this at forty five.
Reply
+1  
Report

katt - 362 days ago

That's well naughty,lol......
Reply
+1  
Report
wanker

wanker - 1073 days ago

It is real fun to do it, but risky
Reply
  0  
Report
xxx

xxx - 1062 days ago

i do it in class room
Reply
  0  
Report
Non-Member

Non-Member - 976 days ago

king of bbc
Reply
  0  
Report
Coolant

Coolant - 641 days ago

Yeah that bitch wanted that cock in all her holes, never seen a more reluctant walk away, bet she went home and wanted herself hard over that big fat nigger cock!

Reply
  0  
Report
robert

robert - 654 days ago

Fuck i would let that guy fuck my mouth even if he chocked me to death.
Reply
  0  
Report
perv

perv - 485 days ago

who else loves flashing 07598778079
Reply
  0  
Report
black cock lover

black cock lover - 523 days ago

I would have let him cum all inside me as many times as he wanted to in any hole! That shit looks so good
Reply
  0  
Report

mrfreaky2times - 244 days ago

Oh really
Reply
  0  
Report
jerk off king

jerk off king - 373 days ago

What a hot cock. I've done what he does but I always shoot my load when the women look at my cock and know I'm jerking for them. What control!
Reply
  0  
Report
Heather

Heather - 549 days ago

She walked away with a wet pussy and her panties clinging tight!
Reply
  0  
Report

katt - 362 days ago

Omg!!!!!!!!
Reply
  0  
Report

mrfreaky2times - 244 days ago

You would love mind too
Reply
  0  
Report
FairyFucker25

FairyFucker25 - 62 days ago

She sure took her sweet time leaving and why did she keep starring so much, she probably went home masterbated then rubbed cheeto's all over her dads colon for relief.
Reply
  0  
Report
harry krishna

harry krishna - 1347 days ago

this thing is so old, the guy is out of jail
Reply
-1  
Report
Brian  griffin

Brian griffin - 808 days ago

nice lol merry xmas BTW :)
Reply
-1  
Report
ninja

ninja - 553 days ago

I would have held my wife down for him

Reply
-1  
Report

RECENT FEATURED