Orgasm Turns Girl Into Instant Retard

She was absolutely fuck material right up until her orgasm. Her facial expressions and noises were the ultimate boner killer though.

Added 1205 days ago 316,567 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

52 Comments

New Comment
Commenting as
SHOW ALL 52 COMMENTS
lol

lol +91 points1205 days ago

i laughed sooo hard Reply Report
wtf

wtf +24 points1203 days ago

who ever wrote the title is obviously butthurt he can't get laid , also women in general when they do orgasm if they do orgasm , they have uncontrollable spasms and head twerks , nothing unusual here just butthurt syndrome Reply Report
What the fuck

What the fuck -1 points1193 days ago

Are you retarded? Reply Report
Chico

Chico -4 points1201 days ago

U mad bro ? Reply Report
Haha

Haha +10 points1204 days ago

She looks like she has a very bad sneeze Reply Report
I would

I would +8 points1203 days ago

I would fuck the shit out of her, if just rubbing her clit did this just imagine what a good fucking would do to her. Reply Report
Well then...

Well then... +8 points1202 days ago

Well I'm glad she enjoyed herself but that was the weirdest orgasm noise ever! Reply Report
pigfucker

pigfucker +8 points1202 days ago

there is still not much i wont jerk off to on the internet this isnt one of them .

need to tie her down and use a machine on that clit and see her boogie
Reply Report
Retardo

Retardo +1 points1193 days ago

Geez...so would you or would you not masturbate to that? Reply Report
bobmarkey

bobmarkey   0 points499 days ago

I am doing. Reply Report
hams

hams +6 points1203 days ago

All natural reaction to rubbing clitorous
Reply Report
Whoa

Whoa +6 points1202 days ago

I can't help but wonder what she looks like when she takes a shit!! Reply Report
The REAL American Idiot

The REAL American Idiot +2 points1202 days ago

In a horny way or disgusting way? :) Reply Report
jami63

jami63 +6 points1201 days ago

I don't understand the title and some of the comments.
For me she looks hot and very excited
her o face is just because she had an intense orgasm maybe watching her bf cuming on the cam
Reply Report
Sadivicious6

Sadivicious6 +6 points1201 days ago

you fuckin assholes....i have seen a ot of igrls during orgasm making these faces and they not be retards...retards are guys who never seen girls having orgams and guys that doing these epic fucking comentaries...each day i laugh more with the american "superminds" ahahah Reply Report
Trollface

Trollface   0 points1193 days ago

U mad, bro? Reply Report
jake

jake +5 points1203 days ago

I would fuck her pussy Reply Report
nice orgasm

nice orgasm +5 points1205 days ago

at the end so horny i wish i give her my dick Reply Report
The REAL American Idiot

The REAL American Idiot +4 points1203 days ago

Guys.....just focus on the pussy & your erection will return! Mine sure as hell did. :) Reply Report
mike

mike +4 points1203 days ago

You see how swelled up her pussy was....fuckin hot !! Reply Report
Unfappable

Unfappable +4 points1203 days ago

She looked retarded from the begining, also manface Reply Report
Flagnard

Flagnard +3 points1204 days ago

I'd still do her... Reply Report
goofy goofer

goofy goofer +3 points1203 days ago

poor girl just cant stopping rubbing that sensitive clit... shes cute.. but she'd end up in full seizure with a dick stretching her out Reply Report
Ooo

Ooo +3 points1204 days ago

I would still fuck her Reply Report

jannybh +3 points1203 days ago

She should do it in front of a class of blcks Reply Report
Johnny

Johnny +1 points1193 days ago

What are blcks? Reply Report
JackAssin

JackAssin +3 points1202 days ago

Only real women will let it rip like that with a guy Reply Report
haha

haha +3 points1205 days ago

like Smeagol Reply Report
Ulf

Ulf +3 points1204 days ago

She certainly enjoyed her long finger though... Reply Report
Bobsaggit

Bobsaggit +2 points1201 days ago

I couldn't get a boner from that even if I tried Reply Report
justjack

justjack +2 points1201 days ago

Andd that's how jesus was born. Reply Report
HoHooo

HoHooo   0 points478 days ago

HAHAHA
Reply Report
WTF

WTF +2 points1201 days ago

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA Reply Report
WOOF MEANS YES

WOOF MEANS YES +2 points1202 days ago

Still sounds better than Justin Bieber
Looks better too
Reply Report
Wut

Wut +1 points1202 days ago

She sounds like an old man having an asthma attack... Reply Report
Umeaboy

Umeaboy +1 points1203 days ago

The funny thing is that we all sound different when we have an orgasm so this is uncalled for. Reply Report
cumming all over the place

cumming all over the place +1 points1197 days ago

Holy crap!!! I came all the place watching thsi babe get off. Reply Report
The REAL American Idiot

The REAL American Idiot   0 points1189 days ago

Are you male or female? Just curious. Reply Report
Biggogsie

Biggogsie +1 points1203 days ago

What she doing should have had something to stop her from slipping of the seat like a wall or something nice multiple orgasms and shaved fanny
Ye i laughed a watching her face get all twisted up as she orgasmed like shes never had them before
Reply Report
Jkwik

Jkwik +1 points1205 days ago

That's one ugly bitch!! But she still gave me a boner!!!
Reply Report

freakydeak510 +1 points1204 days ago

Is she tickling herself and trying not to laugh? Reply Report
Cider

Cider   0 points1202 days ago

What are URLs ? Reply Report
lankan

lankan   0 points1202 days ago

Ilove you puss Reply Report
Gross

Gross   0 points1202 days ago

Her vagina looks disgustingly work out lol Reply Report

pornaddictguy420   0 points1202 days ago

lol i would poop in her mouth :) Reply Report
The REAL American Idiot

The REAL American Idiot   0 points1202 days ago

Me too! I would gladly swallow her poo as well. :) Reply Report

freakydeak510   0 points1204 days ago

She looked like she was watching herself have a heart attack and couldn't believe it.
Reply Report
Bobfucker

Bobfucker   0 points1007 days ago

I love this girl...would love to know what turned her on so good...and then provide it to her. Anybody knows her details hook me up Reply Report

beedee241   0 points998 days ago

She just needs a cum puking cock pounding away at her pussy...nice "O"! Reply Report
Asshole kicker

Asshole kicker   0 points954 days ago

The asshole that described this video is a weak, out of touch piece of shit loser! Reply Report
BobMarkey

BobMarkey   0 points775 days ago

Exactly. I love a girl who can't control how she reacts to pleasure - that raw, unbridled quality that makes it REAL Reply Report
Hard cock

Hard cock   0 points423 days ago

I'd fuck the shit out of her Reply Report
YEP!

YEP!   0 points845 days ago

Yeah once she started making the faces and the noises I couldn't stop laughing I'm in tears now LMFAO!

But she ain't bad looking poster is a complete fucking tard for adding ugly, ugly girl, and henious in the tags
Reply Report

ingomat   0 points655 days ago

Hurry, give her a knocking boner - she;s so ready. Very good clip Reply Report

niceguy66   0 points164 days ago

She make me cum Reply Report

contempted -1 points1202 days ago

I enjoyed that whore! Reply Report
OOOOOOOOO

OOOOOOOOO -1 points1201 days ago

It wasn't that bad tho Reply Report

alexandria76 -2 points1202 days ago

I wanna cut her zits off with a serrated knife Reply Report
No Retard

No Retard -3 points1193 days ago

I guess she simply is retarded. Reply Report
when

when -4 points1203 days ago

Its hardcore its hardcore lol Reply Report
JewsUS Creeps

JewsUS Creeps -5 points1204 days ago

She would be stoned to death in Sandy Arapeia Reply Report
Fuck you JewsUS Creeps!

Fuck you JewsUS Creeps!   0 points845 days ago

And you should be tied to a tree and beaten to death with wiffle ball bats! You dirty fuck tard! Reply Report
margotf

margotf -6 points1203 days ago

what an ugly O face. Reply Report
lolol

lolol -11 points1203 days ago

Am I the only one who noticed the person sitting behind her?? lol Reply Report
dude

dude +3 points1202 days ago

That's a mirror Reply Report
Jack

Jack +12 points1203 days ago

It's a mirror you fuck head
Reply Report

RECENT FEATURED