Japanese Puke Sex

Two Japanese sluts sucking a guy's dirty cock and puke all over each other.

Added 1690 days ago 272,985 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

19 Comments

New Comment
Commenting as
SHOW ALL 19 COMMENTS
Non Member13

Non Member13 +24 points1670 days ago

where can i buy these girls from? Reply Report

carly +9 points1670 days ago

@ Yeah, that's so true. I wonder why people who don't like this stuff look at it? There's plenty of warning to not click the video yet they still do.. Closet puke lovers. If you're trying to discourage us who enjoy it, give up, because you only make us want it more. Your outrage and shock makes us more horny for it. Reply Report
slut

slut +6 points1670 days ago

Any girls wanna try? I'm in!
Reply Report
Prof.,Hmm

Prof.,Hmm +6 points1652 days ago

Why do they always make these women act like pets in Japanese pornos? The moaning and sad, begging faces get annoying after a while. I mean act like you like it, sure, but you don't have to act like your life depends on a penis causing you to orgasm. And even with the lesbian ones too.

On the other hand, I should just be happy someone is making this I guess.
Reply Report
Toad

Toad +4 points1670 days ago

They are so cute. Dirty little sluts love them Reply Report
Hot

Hot +3 points1670 days ago

I came like 10 times Reply Report

alexandria76 +3 points1664 days ago

nothing more sexy than watching other females almost die choking n their own vomit Reply Report

h3nn3p +3 points143 days ago

WOW what a lucky guy, I wish I was him. But I would've made sure to lick their puke covered bodies too mmmm Reply Report
True !

True ! +2 points1670 days ago

Go to fo if u do not like that stuff ! Puke, shit and other stuff lovers - this is site for us Reply Report
PanjiT

PanjiT +2 points1065 days ago

i want to put my dick in her mouth as the other girl pukes on her face and my dick Reply Report
thanks for uploading :)

thanks for uploading :) +2 points447 days ago

i'll admit it, i wouldn't last long if i'd fuck these puking cuties. once the pukey pukey starts, the ejaculation comes not long after that.. at least in my case Reply Report
Yeah

Yeah   0 points1670 days ago

You came to this website and clicked on a video with this title. Don't act all shocked now jackass. Reply Report
la-di-da

la-di-da   0 points1669 days ago

very interesting Reply Report
totoleperv

totoleperv   0 points94 days ago

dream
Reply Report
Sexykris69

Sexykris69   0 points10 hours ago

I would love to try this
Reply Report
@Yeah@Carly@True

@Yeah@Carly@True -2 points1670 days ago

That's the whole reason a lot of people do come to this website, for shock value. Not everyone comes here for fetish purposes only and neither is there any requirement for it. So suck it up and deal with it. Reply Report
Non-Member 13

Non-Member 13 -2 points1631 days ago

i want 2 kill these girls choking Reply Report
Wtfbitches

Wtfbitches -4 points1670 days ago

What the fuck
Reply Report
rj

rj -5 points1681 days ago

i kinda feel bad for these two girls... Reply Report

dirtidancinboy -1 points1114 days ago

Feel bad? There's def worse on this site! Reply Report

RECENT FEATURED