Ass Rape

Karla forced to do anal.

Added 1498 days ago 597,660 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

18 Comments

SHOW ALL 18 COMMENTS
Evangeline

Evangeline - 1496 days ago

I have come to this video so many times. I can't stop watching it. I think there's something wrong with me, but I want to be her so badly...
Reply
+46  
Report
Sam

Sam - 1431 days ago

So thats what Castiel did in his spare time...
Reply
+10  
Report
Hot

Hot - 1430 days ago

LOL! It's Donna from That 70's Show
Reply
+10  
Report
Riohcynomrah

Riohcynomrah - 1297 days ago

Look at all the SPN fans here!!! Lol
Reply
+7  
Report
Dean

Dean - 1302 days ago

Wow, didn't know I could be so damn attracted to Castiel. This may be a new favorite
Reply
+6  
Report
omg...

omg... - 1022 days ago

is that really Misha Collins...?
Reply
+6  
Report
IMDB

IMDB - 1446 days ago

It's a clip from the movie "Karla"
Reply
+4  
Report
Castiel

Castiel - 657 days ago

I see why you lost your grace ! Lol
Reply
+4  
Report
Msrque De Sade

Msrque De Sade - 1497 days ago

Not a very nice guy is he? Lol!
Reply
+2  
Report
fuckuall

fuckuall - 1441 days ago

evangeline i can do that to u i like to ass fuck a lady
Reply
+2  
Report
360°NO-SCOPED

360°NO-SCOPED - 469 days ago

That sure was a pain in the ass.
Reply
+1  
Report
JaylEE

JaylEE - 459 days ago

I wonder who Cas did first...this bitch or the babysitter who was spanked on her rear-end because "perhaps she did something wrong"" lmfao. What do Sam & Dean think about Their Favorite AngEL ass raping some girl... Fuck what anything thinks... I WISH I WAS THAT GIRL... IM An AngEL too... We would make very cute and Powerful Little AngELBabies!!!!
Reply
+1  
Report
Fuckoff

Fuckoff - 385 days ago

I don't know. Just can't fap when it's Castiel doing the raping.
Reply
+1  
Report
dad here

dad here - 1481 days ago

wen can i let my cute daughter do a sleep over
Reply
  0  
Report
gonnagetit

gonnagetit - 891 days ago

Cant seem to watch it
Reply
  0  
Report
Alelr

Alelr - 386 days ago

Rsef
Reply
  0  
Report
HANDSOME STUD

HANDSOME STUD - 1107 days ago

"A SEXY-LOOKING BLONDE WHORE? EVERY MARRIED WOMAN DESERVES AND NEEDS TO BE ASS-RAPED MULTIPLE TIMES A MONTH!THEY HAVE TO LEARN TO RESPECT THE MALE!!!"
Reply
-6  
Report
Sean douglas

Sean douglas - 534 days ago

Could not agree more. Fucking hate women. Stuck up pieces of shit. All they do is use men for whatever they want.
Reply
-11  
Report
Justaguy

Justaguy - 515 days ago

Hah, someone never had a real woman in their life xD
Reply
+3  
Report
Sean Douglas

Sean Douglas - 534 days ago

This is how every fucking piece of shit woman should be treated. Stuck up fucking whores. No guy is ever good enough for them. Love to rape the shit out of them and burn them with a soldering iron all night. Cunts!!!!!!
Reply
-6  
Report

RECENT FEATURED