Young Girl Raped In The Woods

Now she understands why her parents always told her to never go there alone... Too bad for her she had to learn the hard way.

Added 2190 days ago 4,805,991 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

27 Comments

New Comment
Commenting as
SHOW ALL 27 COMMENTS
lol

lol +75 points2187 days ago

this is fake but she really seems to enjoy cock
Reply Report
Captain Obvious

Captain Obvious +7 points1844 days ago

With wearing clothing like that I'm surprised you didn't get fucked earlier. Reply Report
 Non-Member

Non-Member +6 points2037 days ago

should of came in her Reply Report
dad

dad +5 points2044 days ago

he pounds her whore mouth like laa little bitches shood get Reply Report
ee

ee +5 points2005 days ago

OMG Reply Report
good little fucktoy

good little fucktoy +5 points1759 days ago

yes she is Reply Report
Minor rapist

Minor rapist +5 points838 days ago

I've always wanted to rape , anyone , from 9 year old girls to 45 year old milfs ... Hmmm ... Even being under 18 . Reply Report
kik me

kik me +1 points633 days ago

rainbowgirl9795 Reply Report
14 year old girl

14 year old girl   0 points698 days ago

I've always wanted to be raped, and punished Reply Report
Babygirl(;

Babygirl(;   0 points770 days ago

Mmm really Reply Report
Hentai fucker.

Hentai fucker. +2 points1996 days ago

The way the girl is dress she really wanted to get fucked...Just blow a load on my computer seeing how hot she wears. Reply Report
Cock sucker

Cock sucker +2 points1393 days ago

Wishing I could take her place! Reply Report
GOD

GOD +1 points1967 days ago

a bit of fun must be...lol Reply Report
MR. HENDERSON

MR. HENDERSON +1 points1573 days ago

02:39...sound like another girl getting raped....thats awesome :D Reply Report
Joe

Joe +1 points1211 days ago

She is sexy , I would love to fuck her pussy hard and deep and cum inside her ! Reply Report
Babygirl(;

Babygirl(; +1 points770 days ago

Mmm horny AF rn
Reply Report
jesica humphrey

jesica humphrey   0 points1478 days ago

He should have cut her clothing in pieces and tied her up ,then when done raping her took her home as a sex slave and really fucked her good and hard in all openings Reply Report
ohh

ohh   0 points1154 days ago

good Reply Report
thehuskyewok

thehuskyewok   0 points754 days ago

Honestly if you get me horny I can't really be raped Reply Report
darkharbinger

darkharbinger   0 points1162 days ago

He should have stolen her purse afterwards Reply Report
tru765

tru765   0 points899 days ago

very hot video. google 'sexy asian girl chased through the woods' to see a hot girl chased in woods and vomited on (not porn) Reply Report
Cunts with cameras

Cunts with cameras   0 points386 days ago

How to film badly...Wish this cunting site had a vote down button Reply Report
newguy

newguy   0 points328 days ago

it as only rape for the first 30 seconds. After that she wanted it
Reply Report
stevie999

stevie999   0 points125 days ago

sexy video, but she didnt put up much of a fight? would like to have seen her clothes ripped off her, more of her body, and some bdsm and punishment of the bitch. Reply Report
Hentai

Hentai -3 points2166 days ago

Man how I would rape that girl. Reply Report
Paige

Paige -5 points1832 days ago

How the hell is he gonna run when the cops are soon gonna be after his ass he runnin lookin like a ass crack
Reply Report
ck

ck -7 points2041 days ago

my uncle used to make me suck on him and touch him here and there when i was younger. hated then but kinda like the thought of it now Reply Report
she likes it

she likes it -8 points1979 days ago

White women secretly love being raped, it's the evolutionary inferiority being realized. Reply Report
Larma69

Larma69   0 points1130 days ago

I'm a white female and Im not lying when I say, I have enjoyed 3 out of the 9 times I was raped. Reply Report
Diego

Diego -9 points1924 days ago

Ya'll are fuckin sick. Bet you guys ain't even adults yet, little pussy ass bitches with no gf. No family MORALS Reply Report
Bob

Bob -21 points2133 days ago

He should have punched her and strangled the bitch that would have been hot. Reply Report

RECENT FEATURED