Cut in half by truck and still alive

Unlucky man got cut in half in accident with truck and is still alive. As you can probably guess this happened in Brazil.

Added 1902 days ago 132,282 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

18 Comments

SHOW ALL 18 COMMENTS
Sad to see

Sad to see - 1601 days ago

Not fake, i speak portuguese , and this man asked for help a lot, other guy start praying, and the poor men give the phone number of his wife, to someone call her before he dies. Very Sad.
Reply
+15  
Report
shiiit

shiiit - 1901 days ago

someone should've put him out of his misery
Reply
+3  
Report
you suck and gay

you suck and gay - 1883 days ago

Ohhh... shit happen... and btw, mike below is gay faggot soab
Reply
+2  
Report
twilighter

twilighter - 858 days ago

this is bad and unlucky ,i cannot imagine how painful he was
Reply
+2  
Report

bananahammock - 189 days ago

I had a 2.5 ton tree limb fall on my back and head. Not only did I not lose consciousness, but my perception of time was spot on. What felt like 10 minutes was 9 minutes of a 911 call. I was having a FB conversation when it happened. After careful examination, I concluded that I did not lose consciousness either. Some people are just built like that. I don't know what else to say. What saved him was the tires keeping him from bleeding out.
Reply
+1  
Report
RustyNickels

RustyNickels - 1900 days ago

How come shit like this always seems to happen in those Brazilian-looking countries?
Reply
  0  
Report
Reaper

Reaper - 1476 days ago

If I Had a Gun and I was there I'd ask him to say his last words , Then Tell him "Journey well my friend" *Bang* smh I can't stand to see someone in Agony and Pain
Reply
  0  
Report
Wheelchair buddy

Wheelchair buddy - 1445 days ago

Welcome to the dark side!
Reply
  0  
Report
ahah lol

ahah lol - 515 days ago

gahaaha lol

Reply
  0  
Report
Flea

Flea - 1885 days ago

MMshit... tis but a flesh wound. He'll be up walking and talking and all that good shit in no time
Reply
-1  
Report
no border retard

no border retard - 1883 days ago

Trust me I'm a FAGGOT !
Reply
-1  
Report
poland

poland - 1789 days ago

Sytuacja nie do pozazdroszczenia.
Reply
-1  
Report
ed

ed - 1506 days ago

BRAZIL? how in hell would anybody guess that
Reply
-1  
Report

jackfernandes - 1846 days ago

viveu ou morreu?
Reply
-2  
Report
WTH

WTH - 983 days ago

Only in Brazil and fuck you Brazilian peace of shit worthless nigger keep your fat fucking lips shut
Reply
-2  
Report
Ooh shit

Ooh shit - 1475 days ago

This guys is probably very upset about losing his dick than his legs...
Reply
-3  
Report
Obi Quan

Obi Quan - 1901 days ago

In the U.S. we'd have him up and running in a couple a weeks!
He'd have a few scars, but no major problems aside from that.
Reply
-4  
Report
@Obi-Dickhead

@Obi-Dickhead - 1900 days ago

Yea of course, you dipshit americans can "fix" anything, look at how greatly usaved Iraq, Afghanistan, they are so greatful. and now u gonna help Iran too huh? Of course, sweing up somebody who is cut in half is as easy as that, OF FUCKING COURSE U FUCKHEAD DIPSHIT TRASHTALKING AMERICAN DUMBNUT
Reply
-6  
Report
Mike

Mike - 1884 days ago

FAKE!!!!!!!

THis could'nt happen. There would be massive trauma, loss of blood & shock. He would have died almost instantly. Trust me........... I'm a Doctor!

FAKE!!!
Reply
-17  
Report
Daro

Daro - 421 days ago

The blood lost was not so massive because the truck tyre was blocking it from running out. Trust me it is possible.
Reply
+1  
Report

RECENT FEATURED