Tricked into sucking black cock

Blindfolded racist chick is not so happy about sucking a black cock.

Added 2384 days ago 412,900 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

23 Comments

New Comment
Commenting as
SHOW ALL 23 COMMENTS
dad

dad +24 points1873 days ago

hope i day thats my daughter on cam just like he doing a good for that black cock Reply Report
Take it !

Take it ! +18 points2382 days ago

Suck that cock you fuckin white trash bitch. You wanted it all the way down your fuckin throat. Slut. Reply Report
dad

dad +11 points1476 days ago

Hopefully that's my daughter one day Reply Report
guy

guy +17 points1848 days ago

if you hear what she was saying she just dont want her dad to see her doing it bet she finshes wen the cam turnd off an love every min of it like a good little whith whore Reply Report
Nigga

Nigga +11 points2383 days ago

F A K E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reply Report
guy

guy +11 points1866 days ago

if that was my daughter sucking a big black dick i so would jo to her Reply Report
Nick

Nick +10 points1805 days ago

SHe said "My dad is gonna kill me" So...you're saying your Dad it totally ok with you gagging on a big white dick on camera in front of an audience?
Reply Report

alexandria76 +9 points1997 days ago

So what she's saying is her daddy beats off to her videos Reply Report
TECHNO BLACK GUY lol @ black woman

TECHNO BLACK GUY lol @ black woman +6 points1860 days ago

LMAO an obvious troll is an obvious one lol there's big dicks and small ones in every race dumbass Reply Report
bitch. white boy

bitch. white boy +5 points1461 days ago

God I would love to be her I would let that BBC do anything to me an do anything black men stayed Reply Report
fuk a bitch

fuk a bitch +4 points2383 days ago

hahaha thats sum funny shit 1 sec she like dick then next shes like omg i can do this with the dude havein his peenus all up n her face hahaha Reply Report
naomi

naomi +4 points1958 days ago

i feel so wet now Reply Report
Shame...

Shame... +3 points1817 days ago

This was soooo planned, she was smiling while she was on the couch... Reply Report
BlackWoman

BlackWoman +1 points2381 days ago

I love white men's cocks they're all so fat and huge and hard like a rock, white cocks can please me good vs all black men have the tiniest cocks and can't stand up black men are weak and don't do the job. This is a fake black cock, black cocks like that don't exists! Reply Report
Karuna

Karuna +1 points405 days ago

I want full length video Reply Report
VidFun4WnBalike

VidFun4WnBalike +1 points612 days ago

Despite all the racist BS.. Where is the rest of this video? You know they had to go back and convince her to do more! lmao.. How about the part that convinced her to suck a cock on camera in the first place.. Where can i find that? Reply Report
yourfriend

yourfriend   0 points1967 days ago

Poor guy see three videos with him and it's happen all the time to him. Reply Report
Wtftest

Wtftest   0 points408 days ago

Yo Reply Report
Source

Source   0 points1758 days ago

Who is this girl? Reply Report
Solon359

Solon359   0 points1750 days ago

Explain to me someone, what father would be watching his daughter have sex on a porn vid anyway. Like some guys at work says, "Sam, I saw your daughter on this porn site sucking a big black cock, you ought to check it out". How lame is that? He should be angry, upset, what have you that his little sweet white thing is even doing porn. Are white men so sick in the head and so racist that as long as you are not screwing niggers it is okay I love you anyway baby. Nah, most father want their daughter to grow up to be good young LADIES. That are faithful to their sons-in- law. Reply Report
dad

dad +10 points1561 days ago

not all dad want that and want our daughter to have fun and its sexy to see our daughters being little sluts and sucking bbc Reply Report
bbc lover

bbc lover   0 points147 days ago

she knew the guy was black she felt his kinky hair at the base of his cock this is all put on bet she did like sucking him tho Reply Report

tinystock   0 points660 days ago

If her dad does watch her videos then he'd love this i'm sure. Reply Report
Solon359

Solon359 -1 points1750 days ago

I just wished for once while I am going for my walk that some uber hot young white girl would pick me and and take me to her place and have her way with me. Four years ago when I was 50 had this young white girl about 19 and she was some of the best sex I have ever had, not to mention very hot. Reply Report

dextronaut411 -1 points529 days ago

and thats why i pick up 9 yo black girls and rape and tortchur the fucxk out ov then before i fuck their dead corpse.. Reply Report

RECENT FEATURED