Male to Female Sex Change

Actually this guy came in to have tonsils removed, but ended up with a vagina between his legs.

Added 2405 days ago 469,583 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

50 Comments

SHOW ALL 50 COMMENTS
lol

lol - 2196 days ago

thats fucked up
Reply
+42  
Report
I survived this

I survived this - 1875 days ago

I'm going to have to spend hours looking at pictures of Megan Fox to unsee this, i respect transsexuals and i am very open minded when it comes to sex i love most fetishes/sex/porn but there are some things, some things that just aren't meant to be filmed.
Reply
+11  
Report
Daft

Daft - 535 days ago

Fuck You
Reply
+1  
Report

diapergirl231 - 1719 days ago

i would love to have a vagina between my legs instad a penis i always wanted to be a female im 25 and i would like it done
Reply
+10  
Report
neuteredpuppy

neuteredpuppy - 2276 days ago

14
Reply
+8  
Report

neuteredpuppy69 - 2372 days ago

The hospital screwed up majorly and now I have vagina
Reply
+7  
Report
Asha

Asha - 1717 days ago

I want to be a girl so badly
Reply
+7  
Report
secrecy

secrecy - 1767 days ago

oh my gosh I cant unsee this i want to throw up
Reply
+6  
Report
cock

cock - 2280 days ago

so how old wear you wen the hospital cut off your penis
Reply
+5  
Report
neuteredpuppy

neuteredpuppy - 1454 days ago

Plenty of feeling down there once the nerves get used to being rearranged and yes orgasm sometimes multiple orgasms.
Reply
+5  
Report
armando

armando - 2022 days ago

omg i fucking came ohhhh
Reply
+4  
Report
Non Member Hard Cock

Non Member Hard Cock - 1903 days ago

It must be one powerful ego trip to know you made a guy a woman. It gets my cock hard watching it. Incredible. Now I have to fuck one.
Reply
+4  
Report
Wtf

Wtf - 1844 days ago

If these were mails doctors, they deserve Nobel peace prizes for this shit, I'd be crying during the operations...
Reply
+4  
Report
cock

cock - 2260 days ago

so did the hospital tal you that day wear going to do that?
did you have sex be for day cut off your penis?
and what was it like to get up wen that haping
Reply
+3  
Report
goku

goku - 2260 days ago

what hospital was it
Reply
+3  
Report
Shmegma

Shmegma - 2140 days ago

I'd hit it.
Reply
+3  
Report
sissy misty

sissy misty - 1093 days ago

I would love to have this done to me I always feel feminine and my mistress feminized me on a weekly basis
Reply
+3  
Report
Addison

Addison - 1059 days ago

Am transgender, pre-op, 4 yrs on hormones, and will be getting this done.
Reply
+3  
Report

balkanac - 2403 days ago

wtf?
Reply
+2  
Report
non member

non member - 1766 days ago

do u have boobs
Reply
+2  
Report
chris

chris - 1733 days ago

How did they mess up, looks ok to me? You was 14? Wow! That's nuts. How old are you now? If you don't mind ne asking.
Reply
+2  
Report

neuteredpuppy69 - 1723 days ago

I am 34 now
Reply
+2  
Report
wellnow

wellnow - 1551 days ago

:O this is by far the craziest thing i have ever seen in my entire life.
Reply
+2  
Report
FakeAwake

FakeAwake - 1528 days ago

Nice to know that the first fingering was from the doctor ....
Reply
+2  
Report
Korean Girl Looking

Korean Girl Looking - 1395 days ago

this is fucking mind blowing
Reply
+2  
Report
;()(););)itscomplicated

;()(););)itscomplicated - 1554 days ago

I like how everybody is like gross but if you think about it it is cool sure yeah we are pissing god off but our understanding of the human body is amazing that we can even attempt it I am a surgeon myself and it is cool JK first thing that popped up watched it
Reply
+1  
Report
non member

non member - 1766 days ago

what did u do ?did u sue them ? can they put your penis back or not?
Reply
+1  
Report
Dear God

Dear God - 1596 days ago

Could you imagine waking up to this going on D:
Reply
+1  
Report
Chopping block

Chopping block - 1583 days ago

Your really on the chopping block now...balls to the wall...wait wait I have more....ummmm fuck!!!!
Reply
+1  
Report
fallen angel

fallen angel - 1499 days ago

Now I can forget bout my supper..
Reply
+1  
Report
Holy Shit Man WTF

Holy Shit Man WTF - 1351 days ago

I want to become a doctor but I need to be use to seeing nasty shit clicked on this and I think i'll never feel sick again when I see other things.
Reply
+1  
Report

headtotoe - 1363 days ago

Awesome.
Reply
+1  
Report
Wtf

Wtf - 1227 days ago

I'm not getting my tosslils removed!!!!
Reply
+1  
Report

manatee - 1210 days ago

i learned from this/i had no idea they use a pencil thinge instead of a scapel/way less chance for bacteria/i cant imagine a guy wiyth a cock/most guys would give their right arm for/and uncut wtf/wanting this//a guy born with a needle 1 inch cock/i can see that/hard to watch in parts//i year later where was the clit/thats why i watched/i wanted to see how big they left it/message me pls if there is actual sex with a surgery person/
Reply
+1  
Report
Those are my balls

Those are my balls - 1583 days ago

HEY LOOK MY BALLS!!!!!
Reply
  0  
Report
Whoa

Whoa - 1467 days ago

How much feeling could there be down there? anyone?
enough to orgasm ?


Reply
  0  
Report
.

. - 1229 days ago

I bet the guy that whanted the sex change got tonsils tooken out
Reply
  0  
Report
Adolf Hitler

Adolf Hitler - 1228 days ago

Do me next!! Also I noticed the one doctor wasn't using gloves.
Reply
  0  
Report

faghans - 873 days ago

das hätte ich gerne , alles weg und dafür eine richtige pussy.
Reply
  0  
Report
Sissy heather

Sissy heather - 598 days ago

I need this done to me
Reply
  0  
Report
In the closet trans girl

In the closet trans girl - 562 days ago

Wow omg how'd you get the surgery at 14??
Reply
  0  
Report
Lake titty caca

Lake titty caca - 492 days ago

Guys, how hard would it be to not throw the shit you cut off at your bro-workers face. SUP DICKHEAD!

Reply
  0  
Report

sirropenchain - 281 days ago

Id love to be kidnapped my death staged and then this done to me, and then force fed hormones and go through feminization and have big natural breasts no fake tits
Reply
  0  
Report

sirropenchain - 272 days ago

So hot I want and need this, need the full change will be happy with castration and then being locked back into sissy chastity any one wanna free my balls from there sack ? Message me lets talk n get it done
Reply
  0  
Report

wishfullsub - 68 days ago

Idk why... I was soooo turned on by that!!!
Reply
  0  
Report
JarMan

JarMan - 1561 days ago

Ha ha so it's just a dead ended hole in your body? Better not them them cum inside, it'd be hell trying to clean that shit up. Jesus Christ.
Reply
-1  
Report
seriously?

seriously? - 1499 days ago

they cant just be a faggot like a sane person? wow....
Reply
-1  
Report
holy shit

holy shit - 1450 days ago

My dick hert just watching that fuckes up shit penis dismemberment fucking gross. And that guy comment blow is fuck ahit you have to be 25 before they will even let you consider that operation and if they did by some crazy shit mixup do that to you you would be able to sue the fuck out them and never work again just costed your dick. Although that is a unfair deal lol
Reply
-1  
Report
WTF!

WTF! - 1298 days ago

THAT IS DISGUSTING!!!

Reply
-1  
Report
.

. - 1229 days ago

How do they mess up thr bad
Reply
-1  
Report

diapergirl231 - 1642 days ago

Yes finely me a girl now I'm so happy now and I'm now 29
Reply
-3  
Report

RECENT FEATURED