Cheerleader Raped For Revenge

Real bitchy cheerleader talked bad about the wrong guy. This one got ticked and a simple verbal confrontation wasn't' enough - so to punish her, he hits and abuses her before brutally raping her and then even jizzing on her face.

Added 680 days ago 854,039 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

54 Comments

SHOW ALL 54 COMMENTS
rapevirgin23

rapevirgin23 - 680 days ago

I would KILL to get treated like that!
Reply
+103  
Report
Rapist

Rapist - 677 days ago

There's no need for you to kill anyone, let me murder your vagina, brutalize your mouth and leave your ass gaping.
Reply
+10  
Report
sexlover

sexlover - 677 days ago

"fuck you faggit", rapes a girl seems legit
Reply
+15  
Report
Hh

Hh - 678 days ago

The guy is cute
Reply
+7  
Report
My pussy on fleek

My pussy on fleek - 363 days ago

I want someone to take advantage of me like this... The way he was on his side fucking her so fucking hot
Reply
+7  
Report
dmikey

dmikey - 328 days ago

I'm going to fuck every one of your wet holes call me
Reply
+1  
Report
Blondehole

Blondehole - 445 days ago

That bitch needs to get fucked harder

Reply
+6  
Report
slutpuppy

slutpuppy - 557 days ago

ID LOVE TO BE TREATED LIKE THIS
Reply
+5  
Report

susie12 - 623 days ago

He's gorgeous and so strong, I love the way he fucks her and how he grabs her throat with his big manly hands, I so wish I knew a guy like that
Reply
+5  
Report
Non Member

Non Member - 556 days ago

I watched my mate rape my gf like this she loved it, exactly like the scene here at 10:30 where he rams that hole!
Reply
+3  
Report
me

me - 486 days ago

Nice! Do you often share your gf with your mates? Do you fuck her with more guys toget
her?
Reply
  0  
Report
girl

girl - 659 days ago

he's hot whats his name
Reply
+3  
Report

bigboobs81 - 651 days ago

I would kill for HIM to treat me like that...he is as hot as hell! This video can get me off every time, just thinking of him doing that to me! Mmm.
Reply
+3  
Report
Kiami

Kiami - 474 days ago

Oh my god!!!!i would love to be fucked like that from him he's hella hot
Reply
+3  
Report
Bigcock

Bigcock - 253 days ago

If that was me and some bitch talked about me I would shove my cock so far up her ass she will choke then take a piss on her fugly face
Reply
+3  
Report
Duh

Duh - 663 days ago

I like how he smiles and laughs after her puts It in her ass. "Holy shit" she said!
Reply
+2  
Report
ok

ok - 674 days ago

im fuckin laughing cause the girl is just smiling.
Reply
+2  
Report
YEAH

YEAH - 673 days ago

YEAH, she is stupid to talk about people and thinks she can get away with it.
Reply
  0  
Report
Fuck yes

Fuck yes - 497 days ago

I wanna be fucking raped so bad.
Reply
+2  
Report
ohh

ohh - 620 days ago

Now ik wt they mean by chocking on cock

Reply
+2  
Report

- 76 days ago

Hahahahhahaha- this made me laugh so hard- the acting is terrific though. That guy could win a prammy! ( get it? The Grammys + porn? ).



... Okay
Reply
+2  
Report

hornyslut - 676 days ago

Best treatment! Can I be next please?
Reply
+1  
Report
h

h - 673 days ago

i will do that to you
Reply
  0  
Report
HIMeros

HIMeros - 495 days ago

I wish a guy would do this to me kik aloislove069
Reply
  0  
Report
This-shit-is-hot

This-shit-is-hot - 537 days ago

I would gladly fuck him , I don't see why she's complaining
Reply
  0  
Report
Yp

Yp - 667 days ago

Who is she
Reply
  0  
Report
I_GOT_THE_BIG_D

I_GOT_THE_BIG_D - 674 days ago

HOLY FUCK, i didn't know women were that easy to do
Reply
  0  
Report
sweg

sweg - 673 days ago

who wants my dick ?
Reply
  0  
Report
My pussy on fleek

My pussy on fleek - 360 days ago

I do
Reply
  0  
Report
Immahuntpussy

Immahuntpussy - 670 days ago

Hey bitches fucking heads down asses up and pray I'm feeling like some vag today.
Reply
  0  
Report
Hornyslut13

Hornyslut13 - 664 days ago

Omg I want that so bad!!
Reply
  0  
Report
annoying

annoying - 489 days ago

Cannot finish the video..sound good..
Reply
  0  
Report
Costume role

Costume role - 660 days ago

I love a good costume rape role play.
Reply
  0  
Report
rl.

rl. - 660 days ago

Who is that guy?he's hot. I'd call him a fag just so he could punish me like that.
Reply
  0  
Report
wanna be raped

wanna be raped - 659 days ago

i wish a guy could treat me like this
Reply
  0  
Report
Jesus Himself

Jesus Himself - 649 days ago

Because I've never role played like this before, and I want to!
Reply
  0  
Report
Jesus Himself

Jesus Himself - 649 days ago

How old are you and what state do you live in!?
Reply
+2  
Report
beck23

beck23 - 652 days ago

cheerleader always deserve fuck like this
Reply
  0  
Report
Kitty

Kitty - 649 days ago

Hahahaha serves her right but I won't talk shit about you just please do that to me
Reply
  0  
Report
pussypaw

pussypaw - 647 days ago

Omfg who is he he is hot I want him fuck my 18 yearold pussy
Reply
  0  
Report
Slickboy

Slickboy - 645 days ago

Id do you
Reply
  0  
Report
pussypaw

pussypaw - 645 days ago

Lol
Reply
-1  
Report
lol

lol - 647 days ago


Reply
  0  
Report
lol

lol - 647 days ago


Reply
  0  
Report
Roadsidefucker

Roadsidefucker - 632 days ago

WOW i didn't knew that cheerleaders are so much comfortable and calm to such kind of brutality..i think she didn't mind it after all..huh
Reply
  0  
Report
DOMINATIOn

DOMINATIOn - 467 days ago

KIK me at raman_22. im a guy btw

Reply
  0  
Report
hottttt

hottttt - 561 days ago

tttt
Reply
  0  
Report
jack

jack - 477 days ago

kik me , blackgolfgti
Reply
  0  
Report
Anon

Anon - 499 days ago

15:50 Kind of creepy when its paused there.
Reply
  0  
Report
the ravisher

the ravisher - 624 days ago

Nothin better than taking unwilling pussy, wanna play or chat HMU virginravisher at gmail dot com, I love raping ;) or kik ray_pist666
Reply
  0  
Report

sexqueen - 502 days ago

hi
Reply
  0  
Report
Rapevirgin23

Rapevirgin23 - 618 days ago

@ Rapist That sounds hot! Would you make me call you Daddy,gag me with your dick,slap my big tits,and make me cry?
Reply
  0  
Report
Fghi

Fghi - 427 days ago

What's up?
Reply
  0  
Report
Jesus Himself

Jesus Himself - 579 days ago

Shit I would!!
Reply
+1  
Report
name

name - 428 days ago

Whats his name?
Reply
  0  
Report
wannaberaped

wannaberaped - 416 days ago

He reminds my of Jackson Rathbone. But she is a horrible actress.
Reply
  0  
Report
Tucker

Tucker - 293 days ago

Sexy chick and guy! Although my cock was 10 inches, much larger than this guys just watching this!
Reply
  0  
Report
Secret

Secret - 214 days ago

He was amazing. She had a couple of moments l, but I kinda wish he had gagged her. All she did was keep repeating herself.
Reply
  0  
Report
ILoveRape

ILoveRape - 184 days ago

Hot as fuck love it

Reply
  0  
Report
hotAsian

hotAsian - 81 days ago

The way he fuck her is so fucking hot
Reply
  0  
Report
OnMyPeriod

OnMyPeriod - 155 days ago

kik me @alissamoses
Reply
  0  
Report
OnMyPeriod

OnMyPeriod - 155 days ago

kik me @alissamoses
Reply
  0  
Report
shutyourfuckingmouse

shutyourfuckingmouse - 145 days ago

love it, he is so beautiful, love him he is so brutal
she's fucking whore
Reply
  0  
Report
great

great - 647 days ago

omfg i love his face when he's enjoying it so much fuck i will have wet dreams abt this guy
Reply
-1  
Report
banana12

banana12 - 76 days ago

wtf he should die and rought in hell

Reply
-1  
Report

irapehard - 460 days ago

Sometimes you just have to give a cheerleader what she deserves. Any women out there that want something like this for real kik me at darksexgames.
Reply
-2  
Report

beastman - 670 days ago

A bunch of stressed beginners, overrushing it, the boy couldn,t get it done without his viagra..
Reply
-4  
Report

mike_seb - 364 days ago

Hot video and hot guy
Reply
-4  
Report

RECENT FEATURED