Penis Inside A Penis

Bizarre video of a guy fucking another guy... In his penis!

Added 1336 days ago 679,341 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

51 Comments

SHOW ALL 51 COMMENTS
non member

non member - 1333 days ago

well im done watching porn, i've officially seen it all
Reply
+131  
Report
i want this

i want this - 1128 days ago

watched this 3 times while jerking off, and i came so hard
Reply
+18  
Report
Ewww

Ewww - 1095 days ago

Congrats your a fag.
Reply
-34  
Report
Hobo

Hobo - 1332 days ago

Homos looking for attention since daddy fucked them.
Reply
+17  
Report
Non member

Non member - 1336 days ago

The fuck ???!???
Reply
+17  
Report
Damn

Damn - 1321 days ago

Does anyone else think that the larger dick was fake?
Reply
+15  
Report
Uganda Jay

Uganda Jay - 1336 days ago

@ Desiree. Yah! Like Power-Aids!
Reply
+13  
Report
omg

omg - 581 days ago

that was so hot! yes im clearly perverted. who cares? i would never DO that to MY dick but its kinda hot to fap to....... internet what have you done to me XD
Reply
+9  
Report
non member

non member - 1315 days ago

the guys name is Bulgemarc . This is a the 30sec vid the actual one is 52sec at xporn
. And no that's not fake you can get your dick that big by pumping it full of saline or silicone I forget which is which, plus he has been stretching his urethral since 1997 so I'm not surprised he can do that.
Reply
+8  
Report
Ulf

Ulf - 1332 days ago

WTF did i just watch?!!?!
Reply
+7  
Report
Lol

Lol - 1330 days ago

i thought this shit was going possible in hentais
Reply
+7  
Report
14 year old girl

14 year old girl - 1255 days ago

Wow I never seen anything like this before thanks for the video
Reply
+6  
Report
yolo

yolo - 1330 days ago

not perveryed enough i cant fap to his shit
Reply
+5  
Report
well...

well... - 1138 days ago

Its like inception, a cock inside a cock inside a dick
like a turdunken of dong...
Reply
+5  
Report
Sup

Sup - 1331 days ago

It's the limit...
Reply
+4  
Report
Ass

Ass - 1321 days ago

To ththe guy who wrote that religous shit im pretty sure being on this site and watching the video is a sin to fuckin dipshit
Reply
+4  
Report
Luke Skyrubber

Luke Skyrubber - 1333 days ago

if you are drunk as me them you can't stop laughing
Reply
+4  
Report
Vergil's Bitch

Vergil's Bitch - 1313 days ago

@THATS A SIN- no one cares about your religious propaganda. You can't change people unless they want to change; and who the hell on this site would want to be a Christian? Speaking of which; what are you doing here? Looking unto anything with lust is adultery, as you should well know. Fucking hypocrite.
Reply
+4  
Report
PapiDonus

PapiDonus - 1327 days ago

Did the one guy pump his dick and balls? Im wondering if he did, or he has some kind of problem with them o.O
Reply
+3  
Report
.

. - 796 days ago

Hey THATS A SIN no one gives a shit about religion anymore wake the fuck up its not the ancient times anymore so that comment that took probably about an hour to write was a gigantic fucking waste of time
Reply
+3  
Report
honky

honky - 1332 days ago

what the fuck is this gay shit
Reply
+2  
Report
RustyNickels

RustyNickels - 1333 days ago

That's called docking.
Reply
+2  
Report
hahaha

hahaha - 1329 days ago

omfg this is classic
Reply
+2  
Report
ffck the state

ffck the state - 1321 days ago

the extent of the human imagination hey !!! who the fuck would even think of this ? lmao...aww shit., thats fuckin crazy..and crazy fucking.
Reply
+2  
Report
yuck27

yuck27 - 1255 days ago

@that's a sin
shut up because if u really want to talk about sins lets start off with why r u on a porn site then?

now i'm not religious but i know that watching people have sex is a sin to christians
Reply
+2  
Report
Netizen

Netizen - 207 days ago

I´ve been on the web for so long, even this fails to shock me...
Reply
+2  
Report
Member

Member - 1322 days ago

Welllll, that's a new one.
Reply
+1  
Report
Mark

Mark - 1295 days ago

so you all know its called a penis pump
Reply
+1  
Report
kush

kush - 1286 days ago

What the fucking hell
Reply
+1  
Report
.

. - 796 days ago

Yes that penis is probably a fake or he could just be fucking the foreskin who knows the guy with the apparently fake penis probably stretched his urethra with some kind of penis speculum or something and if you don't know what the urethra is it's the pee hole
Reply
+1  
Report
vin

vin - 667 days ago

similar videos?
Reply
+1  
Report
Death the Kid

Death the Kid - 496 days ago

That's the official fact, that a man would literally stick is dick inside EVERYTHING if possible..... XD
Reply
+1  
Report
Death the Kid

Death the Kid - 496 days ago

- fact
+ proof
Reply
-2  
Report
Dickey to the gym

Dickey to the gym - 272 days ago

Dicks
Reply
+1  
Report
....

.... - 1321 days ago

MOTHER OF GOD!!!!!!!!!!!
Reply
  0  
Report
:OOOOOOOO

:OOOOOOOO - 1321 days ago

Nothin To Do Here
Reply
  0  
Report

frank91 - 343 days ago

extraordinaire ! i like
Reply
  0  
Report
diskostik

diskostik - 363 days ago

Wow, full video??
Reply
  0  
Report
Needs my cock full of stds

Needs my cock full of stds - 70 days ago

Just imagine the sweet stds in that guys shaft going into that Normal cock i wanna fuck it now
Reply
  0  
Report
xxxx

xxxx - 1333 days ago

WTF ! ! ! ! !
Reply
-1  
Report
matt

matt - 1322 days ago

hahaha u have to mess a dick up so much to be able to do that shiz how do u get a dik eye big enough for that max normal guy could fit is a pencil and that would strech it and hurt like fk
Reply
-1  
Report
seriously?

seriously? - 300 days ago

thats epicallly fake
stupid fucking idiot

Reply
-2  
Report
Anon

Anon - 903 days ago

NOPE
Reply
-2  
Report
rebmem noN

rebmem noN - 1332 days ago

And now i'm gonna go watch me some sweet little Vicky!! ;D
Reply
-3  
Report
mike

mike - 1333 days ago

If your going to do that,....how bout getting your self some pussy

Reply
-3  
Report
Someone

Someone - 454 days ago

Because he doesnt want to have this shit, no one deserve to have this shit..
Reply
  0  
Report
mmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmm - 1149 days ago

i used to say this as a joke lol
Reply
-3  
Report
Unknown

Unknown - 475 days ago

Oh my god people are so sick ffs....! WTFFFFFF
Reply
-3  
Report
peter

peter - 1333 days ago

yehh, thats nice and horny want to it too and give him a hot blowjob
Reply
-4  
Report
Bill Cosby

Bill Cosby - 1321 days ago

Fake and gay
Reply
-6  
Report
athiest

athiest - 1243 days ago

I think christians are mental

Reply
-6  
Report
Well im done

Well im done - 1273 days ago

Wel fuck you scat lovers and fuck you heavy-r i too have officially seen it all this is the last porn clip ive wached

Reply
-8  
Report
AC

AC - 1331 days ago

That wasn't gay at all....LOL
Reply
-15  
Report
Desiree.

Desiree. - 1336 days ago

Homosexuals have super powers, swear to god.
Reply
-20  
Report

RECENT FEATURED