Drugged Girl Raped In Her Sleep

Girl getting her mouth and pussy fucked while being passed out after getting drugged by bastard.

Added 1185 days ago 570,293 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

24 Comments

SHOW ALL 24 COMMENTS

hayleyhaard - 29 days ago

~~Hey yo, I'm a 19 year old girl from San Diego, would love to find a guy who's into sleep fantasies. Chat with me on cam, link in my profile! -Hayley
Reply
+47  
Report
me

me - 1185 days ago

seems legit

Reply
+42  
Report
rub my clit

rub my clit - 1122 days ago

...i orgasm every time i watch this clip :)
Reply
+14  
Report
No1daddy

No1daddy - 699 days ago

Kik me fuckme85
Reply
  0  
Report
l

l - 1174 days ago

it would've been funny if she woke up and beat the shit outta him xD
Reply
+8  
Report
yeah

yeah - 949 days ago

yeah - funny! ha ha - I wish she did!
Reply
  0  
Report

theninja - 1167 days ago

nice tits and a cunt just begging to be raped. it may be fake but i loved watching his cock rape her cunt
Reply
+7  
Report
I watch porn

I watch porn - 1103 days ago

Who is the male actor.
Reply
+4  
Report
slippery

slippery - 899 days ago

love fucking young sluts get them drunk then do them love 2 screw her
Reply
+4  
Report
Non-Member

Non-Member - 899 days ago

why waste money getting them drunk? smack the shit out of them first and then fuck them.... :-)
Reply
+2  
Report
horny grl

horny grl - 1123 days ago

Goddamn she's a great actor...getting pounded that hard and not even flnchiing....sexy as hell.
Reply
+3  
Report

sylar2013 - 1004 days ago

should've cum on that pretty little face of hers
Reply
+3  
Report
lol

lol - 1079 days ago

where was her pants btw
Reply
+2  
Report
Non-MemberLe

Non-MemberLe - 928 days ago

He is Awesome*
Reply
+2  
Report
jay

jay - 952 days ago

They don't say 1 word to each other n all they do is eat canday and do a toast everytime they take a fucking bite!? Wack!!
Reply
+2  
Report
Non-Member

Non-Member - 1038 days ago

I wantm Both ! !
Reply
+1  
Report

nerdk - 822 days ago

the BEST way to perform a long BJ,
guys cock is so good and he's really into it
wherever he is now I hope someone is making him very happy cause he deserves it
Reply
+1  
Report
Lupi

Lupi - 803 days ago

Good Fucking LOL
Reply
+1  
Report

nerdk - 563 days ago

every single time
Reply
+1  
Report
Boynap

Boynap - 664 days ago

The Boy is a Champ !
Reply
  0  
Report

sylar2014 - 680 days ago

Wouldve been nice to see her just lying there with hs cum all over her face after he gave her a facial to finish the job
Reply
  0  
Report
R

R - 298 days ago

college boy seems like he's had some real life experience lol
Reply
  0  
Report
Sick Girl

Sick Girl - 25 days ago

He should have fucked her ass then shoved his shitty cock in her cunt. If y'all really want to fuck us up go ass to cunt with our shit on your cock
Reply
  0  
Report
forcefuckme

forcefuckme - 222 days ago

im 18 looking to be raped pls let me know if u r interested

Reply
-1  
Report
Vanny

Vanny - 184 days ago

What's your kik
Reply
-1  
Report
Non-Member

Non-Member - 1038 days ago

I'D like to be their choreographer I make this vid SUPER CHARGED! N
Reply
-2  
Report
jonson

jonson - 1174 days ago

dis must be real
Reply
-12  
Report
huh

huh - 1164 days ago

this aint real u dumbasses, they sat there drinking and eating and never said one word to each other, what kind of couple does that?
Reply
-619  
Report

RECENT FEATURED