Girl gasping for her last breath

Girl with a slit throat gasps her final breath.

Added 1454 days ago 116,424 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

17 Comments

SHOW ALL 17 COMMENTS
Fuck those animals

Fuck those animals - 1454 days ago

Another fine example of the "religion of peace".
Reply
+15  
Report
this video is misleading

this video is misleading - 1454 days ago

it was not because of religion, i speak arabic and basically she was hit by a sniper in the throat in syria because the people want to get rid of there shitty president...please check on facts before posting such thing
Reply
+3  
Report
damiensholland.com

damiensholland.com - 1453 days ago

That looks like a bullet wound not a slit throat.
Reply
+2  
Report
zra

zra - 1454 days ago

jesus h christ. the world is a fucked up place. sad we have to raise children in it
Reply
+1  
Report

alexandria76 - 1318 days ago

it's actually a young man. This was on bestgore a while ago
Reply
+1  
Report

imbatman - 1279 days ago

Rest in Peace Man or Woman..or whoever you are.
Reply
+1  
Report
austinpowersyeah

austinpowersyeah - 1218 days ago

girl???
Reply
  0  
Report
fadfda

fadfda - 1149 days ago

FUCK HERRR!! she is still alive
Reply
  0  
Report
Dr Jekyll

Dr Jekyll - 697 days ago

Band aids and neosporin and she will be fine remember I am a physician
Reply
  0  
Report
Anonymus3028

Anonymus3028 - 712 days ago

Damn shot in the neck what a sad way to go you'll be missed -Anonymus

Reply
  0  
Report
yeayea

yeayea - 1454 days ago

fuck your facts and fuck alha kut geloof van heb ik jouw daar
Reply
-1  
Report
None

None - 1406 days ago

NUKE THE FUCKING MIDDLE EAST
Reply
-1  
Report
None

None - 1406 days ago

Non-Member this video is misleading you speak shit language maybe but thats not a bullet hit so shut
Reply
-1  
Report

- 1388 days ago

Damn
Reply
-1  
Report
judas

judas - 1215 days ago

This is in no way sexy. WTF this person is really hurt...
Reply
-1  
Report
fuck arabia

fuck arabia - 1443 days ago

so if someone does not want to have the president to be the president must die?
well niccccccccccceeeee example good job shoot all the people and maybe there will be only one human in arabia that would presidenttttttttt haha so how will ever president fuck ?
if all the people will be killed? dont even try to comment on this u fuck
Reply
-2  
Report
Eulogy

Eulogy - 36 days ago

I don't agree with the guy you left the comment about either however you're just a fuckin idiot lol
Reply
  0  
Report
fucker

fucker - 1040 days ago

murde in islamic law is ok
Reply
-2  
Report

RECENT FEATURED