Rape Porn

Housewife gets raped by the repairman. He doesn't take it easy on her and fucks her as hard as possible. The poor woman will be traumatized for life.

Added 1529 days ago 2,551,204 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

57 Comments

SHOW ALL 57 COMMENTS

alexandria76 - 1402 days ago

I like how she actually tries to push him off thru the whole thing. One of the more realistic rape scenes out there.
Reply
+115  
Report
dis poop

dis poop - 1438 days ago

I wanna shoot this dude cause of his annoying ass 'uh' throughout the whole video, get the fuck out of here w/ that shit,.
Reply
+27  
Report
Captain Cockgobbler

Captain Cockgobbler - 74 days ago

It's his rape, if he wants us to see his ass, it's his god given right !
Reply
+1  
Report
rottweiler

rottweiler - 1426 days ago

how is this sick????????? its porn in a rape scenario, this is fantasy for alot of normal people so fuck off
Reply
+21  
Report
ahh ahh aahh

ahh ahh aahh - 1292 days ago

ahha ahha ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahhahh ahhhahh ahhh
Reply
+15  
Report
sinTNgirl

sinTNgirl - 911 days ago

i wish a big heavy man would rape me this way
i promise to fight hard
and cum harder!
Reply
+14  
Report

forceful84 - 284 days ago

Ill rape you kik me mwasher0012
Reply
  0  
Report
hornybitch

hornybitch - 283 days ago

kik me @alissamoses
Reply
+1  
Report
Horny Babe

Horny Babe - 1148 days ago

I want to be forced to have sex, I love that, I think it's hot..
Reply
+12  
Report
Tucker

Tucker - 1070 days ago

I agree- her constant resistance makes the video more exciting. What is even more exciting is how he overcame her resistance by pinning her @1:23 and forcing his horny cuCUMber into her @1:54 and 5:25 !
Reply
+8  
Report
wtf

wtf - 988 days ago

what is up with the fucking numbers
Reply
  0  
Report
To WTF

To WTF - 889 days ago

They are the the times listed on the time counter listing the amount of time the video has progressed! Hello?
Reply
+3  
Report
fuckbitch

fuckbitch - 1149 days ago

Love his noise..turn me on...good rspist...ohh
Reply
+7  
Report
HoHoHo And A Ho!

HoHoHo And A Ho! - 1333 days ago

Wtf? Yall Bitches Comin and watching if yall dont like is Argghhhhsss Or whatev he doing.. I like this man's moans its sound like hes an animal O: I want him to fuck me like that girl I gotta better body than itch antiiways Huntii
Reply
+5  
Report
misty

misty - 1330 days ago

Fuck me that hard
Reply
+5  
Report

theninja - 1258 days ago

very nice and quite realistic,
Reply
+5  
Report
Ouch

Ouch - 1154 days ago

Why didn't she just bite it lol?
Reply
+5  
Report
Non-member Whore

Non-member Whore - 1147 days ago

This was hot, came so many times to this vid ;)
Reply
+4  
Report
wtf

wtf - 1136 days ago

UHHHH UHHHHHHHHHHHHH UHHHHHHHHHHHHHH UHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH UHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! UHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
-.-

Reply
+4  
Report
Fuck Me

Fuck Me - 1366 days ago

Awesome

Reply
+3  
Report
suuper

suuper - 1361 days ago

great f'n video
Reply
+3  
Report
cocklover

cocklover - 1144 days ago

he can fantasy rape me anytime

Reply
+3  
Report
lotalpervechick

lotalpervechick - 1117 days ago

Loved this one! Came so hard watching it....yummmm
Reply
+3  
Report
leslie

leslie - 1088 days ago

This is my #1 fantasy. I can barely wait to meet the right kind of man open to making my fantasy come true but with some added anal as well.
Reply
+3  
Report
get you

get you - 933 days ago

I would help you out with that... just dont think your walking away without being impregnated
Reply
+5  
Report
Alexandria76

Alexandria76 - 999 days ago

i thought i was gay the person 'sick bastards' dosent watch normal porn he watches gay porn like me
Reply
+3  
Report
supernatural

supernatural - 748 days ago

his moans were awful. c'mon man, make it interesting to listen to at least.
Reply
+3  
Report

rubertthethird - 803 days ago

Anyone fancy a chat
Reply
+3  
Report
first timer

first timer - 752 days ago

I would like to get raped in the ass like thatif you live in Tampa call me 813 20529 :32
Reply
  0  
Report

pjisbored - 648 days ago

I haven't been raped in so long. I miss it so much.
Reply
+3  
Report
:')

:') - 1408 days ago

I would PAY for him to fuck me n_n
Reply
+2  
Report
_Queen_Sex_animal

_Queen_Sex_animal - 1317 days ago

I loved this and his sex noises.
Reply
+2  
Report
=]

=] - 1178 days ago

I am 19/f/ohio i have rape fantasies bad kik me at chasynrayne please!!!!!!!!
Reply
+2  
Report
Pain  Slut

Pain Slut - 1075 days ago

Add some beating in there and I would be so done for.
Reply
+2  
Report
HI

HI - 974 days ago

omg any more link for more free videos like this
Reply
+2  
Report
Ummmmm

Ummmmm - 587 days ago

I like how she has her legs spread wiiiide open
Reply
+2  
Report
Ugh really

Ugh really - 304 days ago

I've never came or had sex
Reply
+2  
Report

walker1984 - 1421 days ago

nice
Reply
+1  
Report
KT

KT - 1399 days ago

That guy's stupid fucking annoying "UH UH" throughout the entire video really turned me off. I won't be watching another porno with him in it!
Reply
+1  
Report
Slut likes sex

Slut likes sex - 1383 days ago

His fucking sounds suck.. pound that pussy
Reply
+1  
Report
dat

dat - 1049 days ago

your videos gave me so much pleasure but they don't play right they are very slow to load your website is very slow and the video plays short and load .short and load its really frustrating
Reply
+1  
Report
ugh

ugh - 539 days ago

Oh no not the ahhh ahhh guy. He so so awful to listen to.
Reply
+1  
Report

annasacher - 193 days ago

she should have been tied to the bed

the rapist should have some older guy... being more dominant and not sooo stupid.

she should be kept in a real dungean. lifetime...



add me.. and msg me :)

ive got facebook and yahoo msger
Reply
+1  
Report
.......

....... - 192 days ago

i wanna get raped so bad. i wanna dress all slutty and lead guys on hope they lose there shit and rape me.
Reply
+1  
Report

joyousonex - 1279 days ago

If I saw this correctly, she was wearing high heals but no panties!! LOL
Reply
  0  
Report
Kasey K

Kasey K - 1206 days ago

Handy that she wasn't wearing any underwear, saved a bit of time.
Reply
  0  
Report
alkid

alkid - 694 days ago

Who is this
Reply
  0  
Report
jake

jake - 677 days ago

looking for females to film must be over 18, i will pay you £150 hour 07598778079
Reply
  0  
Report

bunbun567 - 469 days ago

loved it!!! message me!!!
Reply
  0  
Report
hornybitch

hornybitch - 283 days ago

kik me @alissamoses
Reply
  0  
Report
Fappist

Fappist - 201 days ago

I tried not to laugh but the "uh" made this too fucking funny!!!!!!!
Reply
  0  
Report
Keep yo panties on lady\'s

Keep yo panties on lady\'s - 176 days ago

What kind of tweedle Dee idiot girl lets a man she doesn't know into her house while she isn't wearing underwear?!!?
Reply
  0  
Report
ss.sexup

ss.sexup - 84 days ago

I'd reallylove to chat about my fantasies about being brutally fucked and pounded to the point where i'm sore for days. Kik me - ss.sexup
Reply
  0  
Report

goodslutmacey - 58 days ago

Yes, I love being raped. She is so fucking lucky, I love how he uses her, the more she struggles the better it is. I hope she cries, and I hope he cums deep inside her like the fucking whore she's meant to be. Take it bitch! Macey Ext. 563 at USLove. (949-999-5979 Ext: 563)
Reply
  0  
Report
gvjgcg

gvjgcg - 1411 days ago

Iwant to know her name
Reply
-1  
Report
Ok

Ok - 1198 days ago

It keep freezing
Reply
-1  
Report
Rae

Rae - 903 days ago

Anyone up for a chat ;)? Kik me, swallowedbyarapist Xoxo
Reply
-1  
Report
Rae

Rae - 903 days ago

Kik anyone?? add me, swallowedbyarapist xoxoxo
Reply
-1  
Report
Sick you make me want to throw up

Sick you make me want to throw up - 333 days ago

Your sick people
Reply
-1  
Report
phuck off

phuck off - 218 days ago

I would of burnt him with the iron and tied him up and kept burning him mmmmmm feel that burn baby . ha ha ha .
Reply
-1  
Report
Anti rape pro hard X

Anti rape pro hard X - 283 days ago

This is more like hardcore porn than rape other than pushing my him off, which I wasn't into personally and if you were into that then maybe you should check into a mental institute or jail.
Reply
-2  
Report
Gemsdiamond

Gemsdiamond - 1070 days ago

I feel very sorry for the girl, but she lifted her legs and allowed deeper penetration and could have allowed the guy to do that for ages!
Reply
-3  
Report
Badnate

Badnate - 1162 days ago

Haha, faggots coming in here talking shit. Stay pressed fags!
Reply
-7  
Report
sick bastards

sick bastards - 1428 days ago

you sick cunts for watching this, rapists in the making you wankers are!!
Reply
-28  
Report
Lady

Lady - 294 days ago

Ooooh yes. Totally. Because watching rape porn would make you a rapists. Video games don't make you violent, cooking shows don't make you master chefs, and rape porn doesn't make you a rapist, simple as that.
Reply
+4  
Report

RECENT FEATURED