Teacher caught jerking off in front of class

Girl records her teacher secretly jerking off behind his desk to class full of children.

Added 1707 days ago 403,340 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

20 Comments

SHOW ALL 20 COMMENTS
Aline (14)

Aline (14) - 1510 days ago

If I was in that class, afterward, I'd help him finish the job.
Reply
+73  
Report
RhinoCock

RhinoCock - 334 days ago

Help me please

Reply
  0  
Report
lulz

lulz - 1431 days ago

You dorks take descriptions far too seriously. You can barely believe what you see on camera, let alone in the description. "eww" says pedophile, even though we see no children. "wtf" says gonna get raped in jail, even though we see no crime. "jay" says cut his dick, cause he's a sick fuck. This could easily be a simple set to get 100k views on a site like this.
Reply
+19  
Report
sickman

sickman - 1069 days ago

If I was a teacher in front of a class full of teenagers, I would jerk off whole day long.
Reply
+18  
Report
Bigjoeeedhfhcv

Bigjoeeedhfhcv - 1221 days ago

Well I know who just passed the class lol
Reply
+7  
Report
KidsToday

KidsToday - 581 days ago

What part of no cell phones in class do you not understand?
Reply
+5  
Report
ahah

ahah - 1105 days ago

i need to do like him !
Reply
+4  
Report
hell yeah

hell yeah - 897 days ago

If I was a teacher I'll try to fuck one of those students and cum on those teen girls he's doing nothing wrong so fuck you hater you cut your dicks off and burn n hell and get raped in heaven haters

Reply
+3  
Report

a789456123b - 1706 days ago

I'd buy him some shrubberies
Reply
+2  
Report
mark

mark - 1063 days ago

well after he is done he will be all relaxed adn can finish talking to the class
Reply
+1  
Report
Luke Webster

Luke Webster - 45 days ago

A teacher in Sex ed Actually done a demo on masturbation he did it I front of us lol

Reply
+1  
Report
Luke Webster

Luke Webster - 9 days ago

I jerked my 2 inch dick to my teacher ms littlecot she gave me an BJ as well
Reply
  0  
Report
wtf

wtf - 1706 days ago

Kill it with fire
Reply
-2  
Report
Dornhoff

Dornhoff - 1625 days ago

This is obviously a fake, a set-up.
Reply
-3  
Report
FAKE

FAKE - 1086 days ago

FAKE!
Reply
-3  
Report
HomelessGoomba

HomelessGoomba - 558 days ago

Yes That Is Your Name
Reply
+1  
Report

btterfly75 - 988 days ago

This has to be fake
Reply
-4  
Report

sehnsucht - 376 days ago

Thats why males shouldn't be teachers
Reply
-6  
Report
Bobert

Bobert - 1265 days ago

well if that was my teacher he would get fucking terrored haha
Reply
-9  
Report
wtf

wtf - 1706 days ago

Fucked up shit! Guys gonna get raped in jail.. Though he'd probably like it...
Reply
-17  
Report
jay

jay - 1706 days ago

cut his dick
Reply
-17  
Report
Eww

Eww - 1703 days ago

Fucking pedophile
Reply
-18  
Report

RECENT FEATURED