Big Black Cock Rips Her Anus

Fucking in the ass has never been so painful.

Added 1839 days ago 869,853 views
Download & Stream HEAVY-R in High Definition   Play   Download   WMV   FLV

Become a member or Post a Comment as a Non-Member

17 Comments

SHOW ALL 17 COMMENTS
AutoeroticAsphyxiation

AutoeroticAsphyxiation - 1837 days ago

where did she get those leg warmers
Reply
+51  
Report
Idk

Idk - 851 days ago

They are socks, not leg warmers
Reply
-4  
Report
dude

dude - 1834 days ago

wish that was my asshole
Reply
+12  
Report
really -.-

really -.- - 1270 days ago

if she was ametuer she should have bled from his cock
Reply
+12  
Report
woot

woot - 1834 days ago

i like the way she tries to stop him and he keeps going
Reply
+11  
Report
killa cali.

killa cali. - 1833 days ago

ass rape her harder
Reply
+6  
Report
Oh my

Oh my - 1833 days ago

Seems pretty fake to me. She whines like hell yet just lies there and doesn't do anything about it...
Reply
+4  
Report
StomachFucker

StomachFucker - 1334 days ago

That's right - giv her all that huge cock up her guts and make sure she feels it smashing againgst her delicate little stomach organ. Pound that softtender stomach and mke it hurt like she has never felt in the stomach before. Give her the worst stomachache of her young life with that big blck stomach fukin' cock. Girls love it when the cock is so big and so deep in the ass that it hurts in the stomach like having a baseball bat rammed up their stomach from outside Nut is better when its big cock inside hurting them in the stomach! You go nigga! Poiund that stomach organ until it orgasms up its contents all over you!
Reply
+4  
Report
dad

dad - 843 days ago

Hopefully my daughter gets the same done to her little young ass she's going to love it
Reply
+1  
Report
SHE DUMB

SHE DUMB - 1469 days ago

DID THAT GUY HAVE AIDS

Reply
+1  
Report
any nonemus

any nonemus - 1076 days ago

Yea there are parts when shes getting plowed half way through and it looks like they are playing around and laughing whispering stuff to eachother...so as much as this could be a legit rape caught on film....i have serious doubts like some of you do.....i think she is being paid to cry LOL
Reply
  0  
Report
gjh

gjh - 914 days ago

dafuq
Reply
  0  
Report
Mark1953

Mark1953 - 88 days ago

Want to feel that rip me apart wish he was my neighbor. [email protected]
Reply
  0  
Report
xxx

xxx - 1588 days ago

Yeah crack ill make you do some curazy shit. Like take a aids stick up ur ass.
Reply
-3  
Report
toads sister

toads sister - 1184 days ago

i so wanna fuck black guys. But want bigger cock than that. But toad says i must wait for my 16th birthday.......Its so far away. He is cruel to little me. Black cock mmmm yummy
Reply
-3  
Report
Dick masta

Dick masta - 1112 days ago

I remeber doing this

Reply
-3  
Report
Dragonfodder

Dragonfodder - 870 days ago

At least the girls in my school knew that I was bigger than any black guy they could find, and the plus was they knew the only disease I could inflict on them was an insanely stretched out pussy.
Reply
-7  
Report
herpes

herpes - 583 days ago

Or they knew you would give them herpes white people stay having herpes and the clap and fleas because white people smell like wet dogs
Reply
  0  
Report
Heather

Heather - 630 days ago

How big is your dick ?
Reply
+1  
Report
lame

lame - 1811 days ago

congrats retarded hoe now youre full of aids for letting that nigga fuck you
Reply
-8  
Report
Anonymous

Anonymous - 1415 days ago

how can you people get turned on by stuff like this???!!! this is probably real rape on camera just like how that pornstar is raising awareness of what really goes on behind Porn Set. videos like these should be taken down this is not a hot video at all and btw I will report this video to the headquarters
Reply
-29  
Report

RECENT FEATURED